marți, 10 august 2010

Scări

Am aflat de curând de un curs de modelaj (pastă fimo, pastă de modelaj) şi m-am gândit că nu ar strica să învăţ câteva tehnici. Una din primele tehnici este cea a pătrăţelelor. Trebuie să recunosc că sunt şi puţin neîndemânatică, dar şi temperatura ridicată a contribuit la eşecul pătrăţelelor. Totuşi ceva a ieşit, ceva asemănător unor scări. Pe ici-pe colo sunt urme de tablă de şah, doar că tabla mea nu are pătrăţele,ci dreptunghiuleţe :P
Cred că va trebui să-mi fac rost de un atelier-congelator :D, pentru ca pasta să nu se mai înmoaie şi să se deformeze la fiecare atingere. Dar deocamdată mă mulţumesc cu micile mele scărişoare :)

Cercei dreptunghiulari din pastă fimo (2,2 cm x 1,3 cm) -       6,00 Ron

Cercei dreptunghiulari din pastă fimo (1,7 cm x 1,2 cm) -       6,00 Ron

Cercei dreptunghiulari din pastă fimo (1,8 cm x 1,3 cm) -       6,00 Ron

Cercei din pastă fimo (1,2 cm x 0,7-0,9 cm) -                        5,00 Ron
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu