miercuri, 11 august 2010

Ploaie



Mi-e cald… mult prea cald… Cred că acum aş da orice pentru câţiva stropi de ploaie. Asta îmi aminteşte de anul trecut, pe când eram la mare… Era atât de cald încât în fiecare zi mă rugam să plouă… şi nu ploua, desigur :D

 “Şi ploaia asta nebună…
  A spus că vine…
  Şi nu mai vine…”
 
Desigur că nici azi nu o să plouă, doar n-o să fie cum vreau eu. Însă, aici, pe blogul meu o să fie cum vreau eu :P. Adică o să plouă, cu mulţi stropi să răcorească pe toţi cei care ajung pe aici… Şi poate că până la urmă o să plouă şi afară… aşa puţin cât să măture praful de pe străzi ;)

Cercei dreptunghiulari din pastă fimo (1,5 cm x 1,1 cm) -        6,00 Ron

Cercei dreptunghiulari din pastă fimo (2 cm x 0,8 cm)
Lungimea cerceilor cu tot cu montură: 5,7 cm -                      6,00 Ron

Cercei dreptunghiulari din pastă fimo (1,1 cm x 1,1 cm)
Lungimea cerceilor cu tot cu montură: 5,7 cm -                        6,00 Ron


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu