luni, 15 noiembrie 2010

Bună dimineaţa!


Bună dimineaţa! Am revenit în sfârşit pe meleagurile noastre. A fost o vacanţă destul de lungă, mult prea lungă :D, şi deşi sperasem să-mi încarc bateriile, adevărul e că le-am descărcat şi încărcat şi tot aşa, căci cu Alex în preajmă nu poţi să zici că te plictiseşti, dar în niciun caz că te odihneşti :D… Dar asta nu înseamnă că nu m-am întors cu poftă de “craft”-uit. Am o grămadă de idei care se ciocnesc în căpşorul meu, şi mi-e teamă să nu se facă bucăţele :P. Prin urmare trebuie să o iau uşurel şi pe rând. Şi să gândim pozitiv, în speranţa că şi Alex va coopera şi mă va lăsa să-mi “exprim” creativitatea :) Ȋn acelaşi timp mai am încă destule lucruşoare pe care trebuie să vi le arăt, căci am cam rămas în urmă.

Cercei cu bilă din pastă fimo (1,2 cm diametru) -                                      6,00 Ron

Cubuleţe din pastă fimo (0,9 cm x 0,9 cm x 0,9 cm) -                             6,00 Ron


Şi pentru că de azi începe postul Crăciunului, mi-am propus să aduc şi câte ceva specific sărbătorilor. Am să încep cu câteva perechi de cerceluşi micuşi micuţi şi drăguţi în culorile specifice acestei minunate sărbatori. Mâine aş vrea să vă “îmbrac” un pic, dar n-o mai lungesc ca să pot duce la bun sfârşit fulărelul pe care îl promit  pentru mâine. La treabă!




Cercei dreptunghiulari din pastă fimo pe tijă (1 cm x 1,3 cm) -                 5,00 Ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu