luni, 20 septembrie 2010

Buburuzi şi buburuze



Umblam într-o zi prin magazinul meu preferat… cel de meşterit… şi privirea mi s-a oprit brusc pe formele cu buburuzi şi buburuze… Acum lăsând la o parte faptul că eu însămi sunt obsedată de buburuze (oare de ce :P), Oana mă rugase să încerc nişte buburuze mai măricele. Aşa că nu am putut rata ocazia de a nu mă chinui talentul pe mine :P :D
Prin urmare, le-am achiziţionat pe loc şi fericită, de îndată ce am ajuns acasă, am şi turnat maclavaisul (ipsosul adică :P) în ele. O zi mai târziu erau gata de pictat… Câteva zile mai târziu erau şi gata pictate… zic “zile” pentru că Alex şi-a “exprimat” clar dorinţa de a-mi petrece mai mult timp cu ea :D

Gărgăriţe


Gărgăriţă - 4 cm lungime -                                                   2,50 Ron


Gărgăriţă - 3,1 cm lungime -                                                   2,00 Ron


Buburuză cu floare în spate - 8,3 cm înălţime -                        6,00 Ron


Buburuza doarme - 8,5 cm înălţime -                                      6,00 Ron 


Albinuţa cu floricele - 6,6 cm înălţime -                                  6,00 Ron  


Albinuţa şi gărgăriţele - 8,2 cm înălţime -                               6,00 Ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu