miercuri, 16 februarie 2011

Maci


Nu vreau să mă înţelegeţi greşit :). Ȋmi place iarna, foarte mult, dar îmi place iarna cu zăpadă, bogată, nu o iarnă uscată, geroasă şi fleşcăicioasă. De asta mă plâng în ultima vreme că aş vrea să vină primăvara. Simt nevoia să mă trezesc la viaţă, să văd soarele sus pe cer, să aud păsărelele ciripind, să pot să ies cu Alex în parc şi să stăm acolo o vreme bună fără teamă că o să ne “ia frigu’”. Şi uite aşa cu gândul la vremuri mai blânde şi mai calde, am furat câţiva maci din lanul de grâu :D 


Cercei "Maci" din pastă fimo (aprox. 3,2 cm diametru)               - 10,00 Ron

Cercei "Maci" din pastă fimo (aprox. 1,8 cm diametru)           - 5,00 Ron

Renuleţ, te aştept să vii să-ţi iei macii :)

6 comentarii:

  1. servus!
    am dat de blogul tau din greseala si am vazut o groaza de chestii facute de tine care imi plac foarte mult si acum ca tot e dragobetele si nu am nici o idee de un cadou, m-am inspirat umpic de aici, si as vrea neaparat cerceii acestia „maci„, mari...daca cumva mai ai ca vad ca sunt rezervati...
    Merci!

    Soare Marius.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca i-au placut macii :)
    Va mai asteptam pe la Buburuza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumosi macii,ii port cu mare drag,fiindca stiu ca sunt facuti din suflet :-*.Multumesc mult,Miha! >:D< Renulet

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mare placere :)
    Si eu iti multumesc din suflet! :">

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte mult ii plac! sunt extraordinari si mai mult ca sigur o sa revin curand cu o noua comanda:).
    Merci frumos inca o data! (Marius)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur mult! Si eu iti multumesc, Marius.

    RăspundețiȘtergere