luni, 2 august 2010

“Frânturi de vară” - cercei

Gata cu concediile… :) Să mai punem şi osul la treabă, căci cam mult am lipsit din zona asta. Mi-am propus ca de acum încolo să postez câte ceva în fiecare zi, sau cel puţin de două-trei ori pe săptămână. Deocamdată, am bateriile încărcate, destulă energie, deşi n-ar trebui să mă laud cu asta când lângă mine mişună un pitic cu mult mai multă energie decât mine :P

Dar ce să o mai lungim atâta… Pentru că amintirile din vacanţă sunt destul de călduroase, am ales culori care să exprime căldura, aşa că vă prezint “frânturi din vară”…

   Cercei dreptunghiulari (1,7 cm x 1,2 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

 Cercei dreptunghiulari (1,7 cm x 1,2 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

 Cercei dreptunghiulari (1,9 cm x 1,2 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

 Cercei dreptunghiulari (2 cm x 1,5 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

  Cercei dreptunghiulari (3,6 cm x 1 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

 Cercei dreptunghiulari (3,9 cm x 1,1 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

 Cercei cu bilă (0,8 cm - 1 cm) din pastă fimo -        8,00 Ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu